Little Carla, Happy At Last
S6, E3: Carla plans to marry Eddie but wants to quit waitressing due to Eddie's career. Rebecca refuses to allow the wedding reception in the bar until Sam persuades Rebecca that the reception will impress her boss Mr Drake.