Little Carla, Happy At Last
S6, E4: Rebecca puts Sam in charge of Carla's wedding plans and reluctantly promises to no longer make employees wear uniforms. Sam orders Woody to tell the church that the couple are late, Cliff to retrieve Eddie, and Frasier to pick up Carla's gown.