Little Green Lie
S1, E14: Sparks fly when Kermit and Miss Piggy pretend that they are back together for the sake of Kermit's impressionable nephew Robin. And now that Camilla is taking up all of Gonzo's time, Pepe and Rizzo audition for a replacement wingman.