Live Alone and Like It
S1, E19: Lynette discovers that no good deed goes unpunished when she momentarily befriends mean Mrs McCluskey, and Susan, still reeling from her break-up with Mike, is mortified when her mum, also newly single—decides to jump start both their love lives.