Lole and Manuel
S1, E2: David agrees to chauffeur the group to earn money and escape boredom. In Zaragoza, he meets Marchena and finds out that Maestro is no longer the number one. As he unsuccessfully tries to study, he attends Maestro's ritual to attract luck.