Loose Ends
S3, E9: As Boyd (Walton Goggins) looks to avoid being framed for the bombing of the sheriff’s car, Raylan (Timothy Olyphant) turns up the pressure on a mob boss who is looking to control Harlan County. Meanwhile, a holdup gone awry places Ava (Joelle Carter) in a position to control her own criminal enterprise in Harlan County.