Loose Lips Sink Relationships
S4, E5: To get a night off from the department store where he works, Jack takes advantage of Will's desire to model there and his female supervisor's attraction to Will, setting them up on a date. Meanwhile, Grace makes the mistake of discussing previous sexual relationships with Nathan.