Losing My Mind
S4, E15: Meredith opts not to continue therapy while she and Derek have a new patient in their clinical trial; Erica does not want to perform a risky heart operation on the Chief's mentor; Alex learns that Ava/Rebecca is not pregnant and has psychological problems.