Lost and Found
S1, E13: Tensions run high for Sarah (Lauren Graham) and Amber (Mae Whitman) leading Sarah to meet with Mr. Cyr (guest star Jason Ritter) to discuss her complex daughter. Elsewhere, Crosby (Dax Shepard) must decide whether to move with his new family or stay with his old one. Zeek (Craig T. Nelson) tries to win his way back into Camille’s (Bonnie Bedelia) heart. Meanwhile, Julia (Erika Christensen) is forced to be on the Angel committee at Sydney's (Savannah Paige Rae) school but is nonplussed when she has to take care of a single mom recovering from a breast augmentation. Peter Krause, Monica Potter, Joy Bryant, Sam Jaeger, Sarah Ramos, Miles Heizer and Max Burkholder also star.