Lost in Space
S1, E307: In spite of SamPapa’s warnings, SamSam and SamNounours get lost in the huge universe while fleeing from the Pipiolis. All their attempts to find their way home fail. Fortunately, an object in the bottom of SamSam’s pocket will save the day! + 3 episodes !