Lost Worlds
S1, E2: We travel deep into Madagascar's most luxuriant landscape; the rainforests that cloak the island's eastern mountains. Remote and mysterious, this little-known region of towering peaks and precipitous escarpments is home to over half of all Madagascar's unique species. Cyanide-eating lemurs, cannibalistic frogs, meat-eating plants, cryptic leaf-tailed geckos, tadpole-eating wasps, tunnel-digging chameleons and house-proud flycatchers are just some of the weird and wonderful wildlife featured.