Love Handles
S2, E12: Lucifer and Chloe investigate a mysterious masked killer who is poisoning college students. They also try to make sense of their new relationship after a long-awaited kiss. Meanwhile, Charlotte visits Dr. Linda for advice on a touchy subject.