Lovers' Quarrel
S2, E12: Darkseid agrees to give Psycho the world if he brings him the head of Harley Quinn; Psycho manages to control Ivy's mind, which results in the Justice League fighting Ivy, and the ultimate showdown between Ivy and Harley.