Lucifer Rising
S4, E22: The apocalypse is coming, and Sam and Dean prepare for the fight in very different ways. Sam joins Ruby (recurring guest star Genevieve Cortese) on a final run to kill Lilith (recurring guest star Katherine Boecher), while Castiel (recurring guest star Misha Collins) and Zachariah (guest star Kurt Fuller) tell Dean it's time to play his part in stopping Lucifer.