Luck Be a Lady
S8, E7: As the wedding approaches, Brooke tries to connect with Sylvia, while Julian looks for his best man at a guys' poker night. Meanwhile, Nathan struggles in his new job, while Haley's counselling abilities are challenged, and Skills returns to town with a new friend.