Lucrezia’s Wedding
S1, E4: Lucrezia's financially and politically motivated wedding to Milanese nobleman Giovanni Sforza is a disaster thanks to Juan's inappropriately bawdy play in his sister's honor, Cesare's brazen flirting with a married baroness, and the arrival of the Borgia children's illegitimate mother.