Ludicrous & Ridiculous
S1, E302: For the school gala, SamSam doesn’t dare refuse to take part in the dance display that SuperJulie and Petit Pôa are putting on. Our cosmic hero has to put up with plenty of scoffing and jibes. So to defend himself, SamSam invents a new kind of choreography to delight the audience on the day of the performance. + 3 episodes !