Lurking Beneath the Surface
S3, E6: At a lagoon in Uruguay, Tim and Mike uncover evidence of a long-range seaplane that was shuttling Nazis all around the continent. In Buenos Aires, Tim and Gerrard convince an informant to share a cache of explosive documents.