Luthor
S10, E10: Tess acquires a Kryptonian box that once belonged to Lionel Luthor. When Clark accidentally activates the box, he's transported to a parallel universe. In this universe, Clark Luthor is a murderer, Lois is engaged to Oliver and both of them hate Clark. Clark must be careful not to tip off Lionel that he's not his son while trying to figure out how to get back to Earth.