Mad As a Hatter
S3, E1: As Batwoman continues to keep the streets of Gotham safe, Batwing joins in on the action, but Luke quickly realises he hasn't quite mastered his suit; as Alice sits hopelessly imprisoned in Arkham, Sophie fully enjoys her freedom.