Angry Young Men Main Phenke Hue Paise Nahin Uthata
S1, E1: Salim Khan and Javed Akhtar were two outsiders who came to Mumbai with only dreams and rose to superstardom, on their terms. This is a story of resilience, defiance and chutzpah.