Make It Easy
S1, E8: In 1957, Hawk and Tim reunite at Senator McCarthy's funeral and try, one last time, to find a way to be together; in San Francisco, in 1986, Hawk seeks redemption as Tim makes a wrenching decision that will change Hawk's life forever.