Make Me a Perfect Murder
S7, E2: Lieutenant Columbo tackles a murder in the media industry when a ruthless TV executive is passed over for promotion and decides to kill her boss. The lieutenant is soon on her trail, but she makes life difficult by covering her tracks carefully.