Make Me Lose Control
S2, E3: Some very deep secrets are made painfully public when Meredith's mother, who suffers from Alzheimer's disease, is brought to Seattle Grace for a surgical procedure. Meanwhile, some frightening news about Cristina's health is brought out into the open.