Malleus Maleficarum
S3, E9: Sam and Dean travel to Sturbridge, Massachusetts, and discover a coven of witches that has killed two people. Ruby (recurring guest star Katie Cassidy) warns the brothers to stay away; the demon that controls the witches is very powerful, and Ruby fears the demon will try to kill them. Ignoring her plea, Sam and Dean go in after the coven and confront the head witch, who reveals Ruby's past.