Mammoth Journey
S1, E6: Looking at the depths of the Ice Age, following a group of mammoths who have been forced to travel south with the advent of winter. On a dangerous journey across the Alps, many become trapped in bogs or fall victim to predators. However, their most formidable enemies are waiting for them on their return journey - Neanderthals.