Man Shouldn't Lie
S7, E19: Claire brings home a stray dog and gets the kids to help her hide it from Phil while she tries to find its owner. Unfortunately, her evasive behavior only makes Phil try even harder to shower her with more attention. Elsewhere, Gloria invites a new couple over even after Jay has made it clear he doesn’t want to make any new friends, but when the husband turns out to be a real guy’s guy, Jay might be eating crow. And Cameron rents out their upstairs apartment to a Christian rock band.