Man vs. Possum
S1, E2: Adam (Peter Krause) and Kristina (Monica Potter) come to terms with the fact that their son may have Asperger’s Syndrome. Sarah (Lauren Graham) is on the job hunt and Zeek (Craig T. Nelson) pushes her to dream big. Meanwhile, Crosby (Dax Shepard) bonds with his newly discovered son and Julia (Erika Christensen) deals with an aggravating mom from Sydney’s (Savannah Paige Rae) school. Bonnie Bedelia, Sam Jaeger, Joy Bryant, Mae Whitman, Miles Heizer, Sarah Ramos and Max Burkholder also star.