Manny Get Your Gun
S2, E8: Everyone is gathering at a restaurant to celebrate Manny’s birthday, though Manny himself is experiencing a mini-life crisis about getting older. Meanwhile, on the way to the restaurant, Phil and Claire decide to engage in a not-so-friendly car race there, and Mitch and Cam get sidetracked when they stop at the mall to pick up a gift.