Marion and the Pipe
S18, E12: One day while repairing an embankment Marion strikes something hard and insists it must be the mast of a Viking Ship. It looks like a water pipe to Thomas but Marion is adamant that it isn’t. But the next day Thomas notices flooding near the bank and then there is a landslip and Marion has to admit her mistake and help prevent an accident.