Marth TV
S2, E10: King Marthial has taken over the SamPlanet satellite in order to diffuse his own programs ! SamSam, SweetPea and SuperJulie go to Planet Marth to try and rectify the matter. By convincing Marth that his programs lack action SamSam manages to solve the problem.