Masks, Divas, and Drag Queens
S1, E6: Karaoke diva Dina tries a shot at love with quirky fitness instructor Zach over a zany game of mini golf. Brian shows his dance moves to the very laid back Tyrone, and later brings out his drag queen persona, Breyonce, to really get the date started.