Masquerade
S10, E14: Chloe and Oliver are mistaken for FBI agents investigating Desaad's recent string of murders and the pair are kidnapped by Desaad's minions. Desaad tries to infect Chloe with the darkness. Meanwhile, Lois tells Clark he needs to be more careful with his identity and suggests a disguise.