Master Class
S13, E5: During a masterclass for talented young musicians held by famous pianist Sir Michael Fielding, prodigy Zoe Stock is shocked to witness a woman drowning in the river, leaving a baby on the bank. However, when police arrive there is no sign of the woman or her child. DCI Tom Barnaby is struck by the similarity of the reported drowning to a mysterious case from 20 years before.