May the Best Spouse Win
S1, E1: Brian and Mika Kleinschmidt have fallen in love with two hotels, and they've created a competition to renovate both in 100 days. They've invited Jonathan Knight, Kristina Crestin and Bryan and Sarah Bauemler to tackle the guest rooms.