Iconic Combat Machines Me 109 Sherman
S1, E4: We look at how two of the most produced combat machines in World War II, the Messerschmitt Me 109 aircraft and M4 Sherman tank, managed to stay relevant until the end of the war through constant modernisation and new variants.