Me and My Town
S5, E9: For Gaby and Carlos, injuries sustained in the fire lead to a fortunate discovery, but for most, the consequences are less forgiving. Lynette and Tom vow to protect son Porter at any cost, Susan has to learn to let go of the man she loves and Orson's attempt at a good night's sleep puts Bree in a most precarious, though amusing, position on the day of her big cooking demonstration.