Meet Your Maker
S3, E9: Ryan, Sophie and Luke attempt to track down the original Poison Ivy when all signs point to Pamela Isley's reappearance in Gotham; Mary feels drawn by a powerful force; Alice suddenly feels very protective of her stepsister.