Memoria
S3, E19: Believing that key information about his father's past was lost when his memory was erased, Lex decides to join an experimental programme with Dr Garner to regain the information so he can turn his father over to the FBI. Knowing that Lex will discover his secret if he regains his memory, Clark tries to stop him but is caught by Lionel and the doctor.