Messin' With the Kid
S6, E7: Nathan and Haley must parent Jamie about facing a school bully, and Lucas and Peyton adjust to life as a couple and living together. Plus, Brooke finds being a role model not as easy as she expected, and Mouth tries to get his old job back.