Michael Mann; Caitlin Flanagan; Mary Matalin; Gavin Newsom; Steve Schmidt
S13, E22: Live from Los Angeles, Bill Maher and his guests dissect the cast of characters on Wall Street, in Hollywood, in Washington and around the world – covering hot topics as health care, the federal debt, energy, guns, education, the environment and more.