The Marvelous Mrs. Maisel Midnight at the Concord
S2, E5: Summer season at Steiner Mountain Resort continues as Moishe and Shirley join the group, disturbing Abe's peace. Susie tries to ward off a new friend while keeping a low profile at the resort. Midge jumps at the chance to redeem herself at B. Altman.