Milo the Explorer
S1, E1: With Sud's help, Milo, Lofty and Lark are transported to the jungle.Commander Cottontail needs a clean explorer's outfit. Milo, Lofty and Lark love listening to tales of his thrilling adventures. With help from Suds, they're transported to the jungle to embark on an exciting treasure hunt.