Mind and Body: Part 1
S9, E7: A paranoid schizophrenic goes on a frenzy in a busy high street and two people are left dead. However, when a young man suffering from depression commits suicide, and it turns out that he is a resident at the same mental health care home as the schizophrenic, Nikki becomes convinced that there is a connection.