Miss Mystic Falls
S1, E19: Elena and Caroline compete for the title of Miss Mystic Falls, and John Gilbert tries to intimidate Damon, but his plan does not go as intended. Meanwhile, Damon finds out that Stefan has a secret that could prove dangerous to the whole town, and Bonnie returns - but does not seem pleased to see Elena again.