S1, E5: Nico, in need of his mother's presence, takes advantage of his grandfather's carelessness and runs away from home. While Joana attends to a client, Reinaldo goes to great lengths to try to find his grandson, without Joana knowing. Dr Miguel, Duda's lawyer, calls Reinaldo.