Mistery Date
S4, E8: When Claire takes Manny and Luke along to Alex's academic decathlon for the weekend, Phil attempts to throw together a boys' night at the house, inviting a fellow Bulldog alum (guest star Matthew Broderick) he just met -- but their wires are definitely crossed. Meanwhile, the pressure is on for Alex at the decathlon, Manny and Luke bar mitzvah hop at the hotel trying to find a cute girl, and Cam and Mitch arrange for quite the surprise baby gift for Jay and Gloria.