Mom for Sale
S1, E1: Lucrecia is a successful creative advertiser who lives with her boyfriend, Fede, with whom she shares the same goal: a life full of adventures and no children. But when Fede decides he wants to be a father, Lucrecia leaves him and goes back her mom Silvia’s home. Pressured by Silvia to forgive Fede and embrace the idea of becoming a mother, Lucrecia seeks comfort in her friends, who, although supportive, are very absorbed in their own motherhood. The situation gets more complicated when Fede arrives at the agency as her new client, and Lucrecia loses the marketing campaign to her rival Jenny, who is chosen for her maternal and traditional approach to the campaign. Feeling betrayed and fed up with everyone, Lucrecia posts a video announcing a fake pregnancy, which soon goes viral.