Mom's Birthday
S2, E10: Bernard has had enough of witchcraft in his house! He wants a perfectly normal wife. His wish sets Barbara thinking and, since she has a wish free on her lucky star on the night of her 33rd birthday at 33 minutes after 3.33, she renounces her witchcraft. Bibi isn't pleased about that at all.