Moose Rampage
S1, E5: A moose in the country is no big deal ' but a moose in a New York suburb is a recipe for disaster. At upwards of 6 feet tall and weighing more than ton, moose have a reputation as gentle, clumsy giants. But with large racks of antlers and sharp hooves, they can be dangerous. Nat Geo WILD examines why moose are invading the Northeast, infiltrating populated areas including regions just outside of New York City.